.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اهدای خون استاندار مازندران به‌مناسبت روز جهانی اهداکنندگان خون
استاندار مازندران به‌مناسبت گرامیداشت روز جهانی اهداکنندگان خون، علاوه بر بازدید از مرکزانتقال خون بابل در عمل خیرخواهانه اهدای خون شرکت کرد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از روابط عمومی انتقال خون مازندران، ربیع فلاح جلودار استاندار مازندران به اتفاق مدیرکل روابط عمومی استانداری، فرماندار ویژه و بخشدار شهرستان بابل، شامگاه چهارشنبه 24 خرداد ماه سال 96 در انتقال خون بابل حضور یافت و علاوه بر بازدید از بخش‌های مختلف انتقال خون بابل  با هدف ترویج فرهنگ اهدای خون، خون خودرا برای کمک به همنوع اهدا کرد.

در این بازدید استاندار مازندران با تبریک روز جهانی اهداکنندگان خون، از زحمات و همدلی مدیرکل و کارکنان انتقال خون در تأمین خون و فرآورده‌های خونی  مورد نیاز بیماران تشکر و قدردانی کرد.

وی همچنین با اشاره به مشارکت هرچه بیشتر مردم در امر اهدای خون ، از همه افراد واجد شرایط تقاضا کرد : در ایام ماه مبارک رمضان نسبت به کار نیک و پسندیده اهدای خون مبادرت ورزند تا بیماران و نیازمندان به خون در این ماه با مشکل مواجه نشوند.

رئیس پایگاه انتقال خون بابل در ادامه با تشکر از حضور استاندار مازندران گزارشی از عملکرد سال گذشته پایگاه را ارائه و درمورد مسائل و مشکلات موجود در پایگاه صحبت کرد./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.137 seconds.